Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the location-weather domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /srv/www/wordpress/wp-includes/functions.php on line 6121
Υπ. Ανάπτυξης: Διευκρινήσεις για την καμπάνια ενημέρωσης για την πλατφόρμα e-katanalotis - Το Μικρόφωνο

Υπ. Ανάπτυξης: Διευκρινήσεις για την καμπάνια ενημέρωσης για την πλατφόρμα e-katanalotis

Η πλατφόρμα e-katanalotis.gr λειτουργεί ως ένα χρήσιμο εργαλείο για τους καταναλωτές, διότι συγκρίνουν τις τιμές και μπορούν να αποφασίζουν καλύτερα για το συμφέρον τους ως προς τις αγορές τους. Ο ενημερωμένος καταναλωτής μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά στον έλεγχο και τη μείωση των τιμών, καθώς συμβάλλει στην ύπαρξη ανταγωνισμού. Και αυτός ακριβώς είναι ο στόχος της συγκεκριμένης καμπάνιας.

Αυτό σημειώνεται σε ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του υπουργείου Ανάπτυξης με αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με την καμπάνια ενημέρωσης για την πλατφόρμα e-katanalotis.gr ενώ προστίθεται ότι η κατάρτιση του media plan έγινε από την ανάδοχο εταιρεία με την πάγια διαδικασία που προβλέπεται για τις καμπάνιες του Δημοσίου, όπως έχει οριστεί από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης.

Συγκεκριμένα η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Με αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με την καμπάνια ενημέρωσης για την πλατφόρμα e-katanalotis.gr επισημαίνονται τα εξής:

Η δράση είναι ενταγμένη στο Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021 – 2025, στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του υπουργείου Ανάπτυξης, με απόφαση που ελήφθη στις 5 Μαρτίου 2024 για την κατάρτιση πλάνου δημοσιότητας.

Η καμπάνια αποσκοπεί στην ενημέρωση των πολιτών για την ύπαρξη, λειτουργία και τις πληροφορίες της πλατφόρμας e-katanalotis.gr. Η πλατφόρμα λειτουργεί ως ένα χρήσιμο εργαλείο για τους καταναλωτές, διότι συγκρίνουν τις τιμές και μπορούν να αποφασίζουν καλύτερα για το συμφέρον τους ως προς τις αγορές τους.

Ο ενημερωμένος καταναλωτής μπορεί να συμβάλλει αποφασιστικά στον έλεγχο και τη μείωση των τιμών, καθώς συμβάλλει στην ύπαρξη ανταγωνισμού. Και αυτός ακριβώς είναι ο στόχος της συγκεκριμένης καμπάνιας.

Η κατάρτιση του media plan έγινε από την ανάδοχο εταιρεία  με την πάγια διαδικασία που προβλέπεται για τις καμπάνιες του δημοσίου, όπως έχει οριστεί από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης».

Share this content:


Warning: Trying to access array offset on false in /srv/www/wordpress/wp-content/themes/newscrunch/inc/helpers.php on line 1994

Warning: Trying to access array offset on null in /srv/www/wordpress/wp-content/themes/newscrunch/inc/helpers.php on line 1994

Add your Biographical Information. Edit your Profile now.

Post Comment

You May Have Missed