Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Βρετανία: Ο όμιλος μέσων ενημέρωσης Sky θα καταργήσει 2.000 θέσεις εργασίας

Ο βρετανικός όμιλος μέσων ενημέρωσης Sky ανακοίνωσε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο να καταργήσει περίπου 2.000 θέσεις εργασίας και να κλείσει τρία κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, από τα δέκα που διαθέτει στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο πλαίσιο ενός σχεδίου αναδιάρθρωσης.

«Θα αναδιαρθρώσουμε την εταιρεία μας ώστε να προσφέρουμε μια γρηγορότερη, απλούστερη και πιο ψηφιακή υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών», ανέφερε ένας εκπρόσωπος σε δήλωσή του προς το Γαλλικό Πρακτορείο.

Αυτές οι 2.000 θέσεις εργασίας αντιπροσωπεύουν το 7% των υπαλλήλων του ομίλου που ειδικεύεται στην παραγωγή και μετάδοση τηλεοπτικών προγραμμάτων. Ο όμιλος είναι ιδιοκτησίας της αμερικανικής Comcast και διαθέτει 24 εκατομμύρια πελάτες σε έξι ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων είναι η Βρετανία, η Γερμανία και η Ιταλία.

Η εταιρεία δέχεται κάθε χρόνο 25 εκατομμύρια τηλεφωνικές κλήσεις από τους Ευρωπαίους πελάτες της και ο αριθμός αυτός θα μειωθεί τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με το Sky News, που ανήκει στον όμιλο. Η εταιρεία εκτιμά ότι, μολονότι ορισμένοι πελάτες θα συνεχίσουν να καλούν για να μιλήσουν σε κάποιον ειδικό όταν αντιμετωπίζουν τεχνικό πρόβλημα, όμως η μεγάλη πλειοψηφία θα προτιμά να κάνει τα απλά, καθημερινά πράγματα, όπως να πληρώνει τον λογαριασμό ή να ανανεώνει τη σύμβαση της, με ψηφιακό τρόπο, μέσω κάποιας εφαρμογής ή υπηρεσίας ανταλλαγής μηνυμάτων.

Ο όμιλος σχεδιάζει επίσης να επενδύσει πολλά εκατομμύρια στερλίνες σε ένα νέο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο Λίβινγκστον της Σκωτίας.

Η εταιρεία είχε ήδη ανακοινώσει πέρυσι την κατάργηση 1.000 θέσεων εργασίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, επειδή η μεταπήδηση από τις δορυφορικές στις ψηφιακές υπηρεσίες σημαίνει ότι χρειάζεται λιγότερους εξειδικευμένους τεχνικούς.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share this content:

Post Comment

You May Have Missed